The translanguaging classroom : Leveraging student bilingualism for learning / Ofelia García, Susana Ibarra Johnson, Kate Seltzer ; with a foreword by Guadalupe Valdés.

Por: García, Ofelia [autora]Colaborador(es): Johnson, Susana Ibarra [autora] | Seltzer, Kate [autora]Tipo de material: TextoTextoEditor: Philadelphia : Caslon, ©2017Descripción: xix, 196 páginas ; 28 cmTipo de contenido: texto Tipo de medio: sin medio Tipo de portador: volumenISBN: 9781934000199 Tema(s): Educación bilingüe -- Estados Unidos | Multilingüismo -- Estados UnidosClasificación LoC:LC3731 | .G37Clasificación: Alcance y contenido: "Shows teachers how to strategically navigate the dynamic flow of bilingual students' language practices to (1) enable students to engage with and comprehend complex content and texts, (2) develop students' linguistic practices for academic contexts, (3) draw on students' bilingualism and bilingual ways of understanding, and (2) support students' socioemotional development and advance social justice"--provided by the publisher.
Valoración
    Valoración media: 0.0 (0 votos)
Existencias
Tipo de ítem Biblioteca actual Tipo de materiales Clasificación Copia número Estado Fecha de vencimiento Código de barras
Préstamo general Biblioteca Gerardo Cornejo Murrieta
Acervo General
Libro LC3731 .G37 (Navegar estantería(Abre debajo)) Ej. 1 Disponible 62971

Incluye referencias bibliográficas e índice

"Shows teachers how to strategically navigate the dynamic flow of bilingual students' language practices to (1) enable students to engage with and comprehend complex content and texts, (2) develop students' linguistic practices for academic contexts, (3) draw on students' bilingualism and bilingual ways of understanding, and (2) support students' socioemotional development and advance social justice"--provided by the publisher.

No hay comentarios en este titulo.

para colocar un comentario.

Con tecnología Koha